wtorek, 30 lipca 2013

Polecane filmiki przeze mnie

Czas wakacji, powalających informacji nie ma, niestety. W piątek wieczorem dodam część drugą dawniej czy dziś, tym razem serialowi mężczyźni :) Natomiast dziś podsyłam Wam parę filmików o najpopularniejszych parach serialu. Jest to mój własny ranking. Jeżeli macie coś ciekawego w tej tematyce piszcie w komentarzach, chętnie obejrzę :) Postaram się po jednym o jednej parze (aczkolwiek będzie bardzo trudno), ale sądzę, że zrobię podobny post w przyszłym tygodniu :)

Wiki/Przemek-Mijamy się
autor: agniesiula122
Obejrzałam ten filmik niedawno, powalił mnie! Piosenka i sceny idealne, a nawiasem mówiąc autorka ma naprawdę świetne filmiki, w dalszym rankingu na pewno się jeszcze pojawi. No i Sylwia Grzeszczak i Liber też mnie przekonali :)


Wiki/Falkowicz-Someone like you
autor: agniesiula122
Zupełnie inny, nietypowy. Połączenie scen z serialu i filmu ,,Nad życie''-coś nowego. Bardzo mi się spodobał :)!


Lena/Latoszek-Na kolana
autor: agniesiula122
Znów ten sam autor haha, nic na to nie poradzę :) Podobnie jak u WiP piosenka i sceny idealnie dobrane. Dodatkowo niebanalna robota, fajne efekty.


Hana i Piotr (HaPi)
autor: kinina0101
Trochę starsze sceny, można sobie poprzypominać :) Polecam, muzyka fajna, sceny dopasowane, miło się ogląda :)


Przemek i Ludmiła/Wiktoria-Domek z kart
autor: mojefilmiki0294
Ciekawe, piosenka świetna, sceny również. I jeżeli chodzi o Ludmiłę to wiele filmików nie ma, a z tych co są... Ten najbardziej mi się podoba :)

Ludmiła i Przemek-Jej ostatni rok
autor: monisiulek21
Piosenka wzruszająca, fajne sceny, polecam :) Jest to drugi filmik o Ludmile i Przemku, który również mi się podoba, umieszczam 2, ciężko było wybrać. Niestety muszę link, nie można znaleźć w wyszukiwarce blogspotu :c

http://www.youtube.com/watch?v=8CjNmGVHhq4

Wiki i Przemek-All alone
autor: aska437
To drugi filmik o nich, tu są chyba najlepsze sceny minionego sezonu, warto spojrzeć :)


Hana/Piotr-Zagubiona
autor: agniesiula122
Filmik już z Jamesem i całą tą historią, polecam :)


Agata i Witek-Just give me a reason
autor: IgaCipriano
Jeden z najlepszych o tej parze, w sumie nie ma ich dużo. Sceny z ostatniego sezonu, ciekawa muzyka, sklejenie scen, warto obejrzeć :)


Kuba i Zosia-Everything I do, I do it for you
autor: Anulka87ful
Cóż, tą parą za bardzo się nie interesuję, aczkolwiek staram się umieścić wszystkie. Z tych co oglądałam, ten najbardziej mi się podobał, muzyka cudowna :) No i może zaobserwować fajne, stare sceny :)


Ola/Przemek-Only Hope
autor: agniesiula122
Najlepszy filmik o tej parze :) i chyba jedyny :D


O Samborze i Ninie oraz o Marku i Agacie nic ciekawego nie mogłam znaleźć, może Wy coś polecicie :)?
Ale dodatkowo zachęcam do obejrzenia dwóch mixów par autorstwa agniesiula122, świetne!
Podam linki, bo niestety nie mogę wyszukać ich w wyszukiwarce blogspotu, cóż...

http://www.youtube.com/watch?v=yAoELPnz2aE

http://www.youtube.com/watch?v=WbqRP4Gif88

2 komentarze:

  1. Czuję się zaszczycona, że mój filmik All Alone znalazłam się w twoim rankingu, chociaż uważam że ten drugi mój do utworu Szkoła uczuć jest lepszy. bardziej nad nim napracowałam i i starałam się dopasować słowa do scenek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie widziałam go i z pewnością pod wieczór obejrzę :) All Alone też zasługuję na wyróżnienie, wg mnie :)

      Usuń