niedziela, 20 lipca 2014

Związek Wiki i Adama? Czy są jakieś szanse?

Cóż, dzisiaj poczytałam trochę, pooglądałam... I nowy sezon zapowiada się ciekawie. Na oficjalnej stronie serialu można przeczytać wywiad z Grzegorzem Daukszewiczem, w którym opowiada o filmie ,,Miasto 44'' a także o swojej pracy na planie znanego serialu ,,Czas Honoru''. Jednak wyjawia także, że w życiu jego bohatera z Leśnej Góry pojawi się kobieta... Niewidoma Roma, która już kiedyś pojawiła się w serialu. Adam uzna, że nie ma szans u Wiki i czas poszukać innej drogi w życiu. Natomiast Wiki będzie zwlekała z ślubem. Z jednej strony chce ustatkować się u boku rozsądnego Tomasza, a z drugiej pragnie szczęścia zaznanego wcześniej w ramionach Krajewskiego.
Jeżeli ktoś nie widział to niżej podam link do nagrania z ,,Pytania na śniadanie'', w którym pojawiła się Katarzyna Dąbrowska. Trochę wspomina o tym, co czeka jej bohaterkę po wakacjach. Materiał nie jest najświeższy, nagrany został na krótko przed ostatnich odcinkiem serialu. A co do Wiki i Adama... Kto wie, MOŻE jednak im się uda. Byłabym za. A co Wy ma to?



11 komentarzy:

  1. Mnie jakoś AdWi nie przekonuje. Nie czuję między nimi tak bardzo ważnej chemii. Już wolę Tomasza. Ale nie wykluczam takiej możliwości, że AdWi jednak będzie. Nie zdziwiłabym się, gdyby powróciło FaWi..

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE. Ja jestem za FaWi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam nadzieję, że będzie ADWI ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zdecydowanie wolę parę Adam i Wiki. Fajnie się ich ogląda. Tomasz ostatecznie też mógłby być, tylko za stateczny dla Wiki. Nie trawię paringu Wiki z Falkowiczem. I mam nadzieję że takiego nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Adam i Wiki nie mają szans na to, aby byli razem.
    Byłaby to po prostu porażka roku, gdyby ich ot tak połączono, a poza tym Wiki nie jest aż tak głupia,żeby być z Adamem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam parę Wiki i Adam.Mam nadzieję że się doczekam. Nie trawię zestawienia Wiki i Falko. W ogóle do siebie nie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tym wywiadzie to już nic nie wiadomo.Lubię postać Adama i chciała bym go oglądać w następnym sezonie szczęśliwego. Nie zależy mi by była to Wiki, chociaż pasują do siebie te postacie.Może być Roma, byleby nie była w zastępstwie Wiki, ale by pokazali to jak wielką miłość i to spełnioną. O!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczyna się nowy sezon! Czekamy na kontynuację bloga! Będzie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello, miałaś wrócić od września!.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah już jest listopad a Ciebie nie ma. Czy wrócisz tu jeszcze? Czekamy, byle nie następny rok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na bloga hana-i-radwan.crazylife.pl

    OdpowiedzUsuń