poniedziałek, 1 kwietnia 2013

'To już jest koniec... Nie ma już nic...'

Najprawdopodobniej jest to mój ostatni post na tym blogu. Prowadzenie go mnie przerosło. Niby udało mi się to wszystko nadrobić, ale jednak to nie to samo, co w wakacje. Z żalem się rozstaję, i z blogiem, i z Wami. Może kiedyś powrócę..

Powiem tak: Nie bawię się z Wami. :D I gratuluję czujności:) Zresztą, kto by jej nie miał po tych informacjach na stornie głównej serialu. Także blog nadal jest jeszcze, a ja dziś biorę kartkę i tworzę cz.2 HaPi. Jutro wyglądajcie na efekty! Dobranoc:)

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W teorii tak, jest Prima Aprilis, aczkolwiek ja mówię bardzo poważnie.
      Jeżeli ktoś chętny, mogę oddać bloga, szkoda usuwać jednak..

      Usuń
    2. Nie wierzę w to zapewnienie, wiem, że nabierasz nas, czekam na kolejną notkę :)
      Bardzo fajny szablon bloga :)

      Usuń
    3. Maya, ja mogę. Tylko daj hasło na skrzynkę mailową i będę kontynuować bloga.
      Adres: przemo.zapala@gmail.pl

      Usuń
    4. Miło, że ktoś chciałby ewentualnie to przejąć, ale tak.. To było Prima Aprilis. :)

      Usuń
  2. Też mam taką nadzieję że to Prima Apriis jeżeli nie masz czasu to może podziel się z kimś obowiązkami bo jesteś w tym dobra

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź nie żartuj...!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na znajomych blogach jest informacja, że dałaś nową notkę "Pary serialu, cz. 2: Hana i Piotr" jej tu nie ma, co się stało? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszce jedno, proszę zmień kolor czcionki ankiety Kto z kim? oraz Jak oceniasz bloga? na biały bo na tym tle nie widać tego :)

      Usuń
    2. Nie dałam, a właśnie piszę, tyle, że ok. godzinę temu zamiast 'zapisz', by nie utracić danych, kliknęłam 'opublikuj', zaraz naprawiłam błąd, ale przez moment była widoczna notka. :)
      I dziękuję za wskazówkę, nie zauważyłam tego wcześniej :)!

      Usuń
  5. Jej...Prima aprilis.Ja mam bloga, ale szlag trafił internet, nie mam pomysłów już. huntikstory.blogspot.com Ale Twój blog jest super! Zawsze czytam na smartfonie przed snem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się przestraszyłam, że naprawdę chcesz zaprzestać pisaniu bloga ;) Ale cieszę się, że to tylko żart, dobrze, że humorej dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń