piątek, 10 maja 2013

Informacje

Dziś żegnam cykl ,,Po odcinku", nie do końca, ale jednak. Nie wyrabiam się czasowo po prostu. Mam zasadę, że jak coś zaczynam to to robię, co przeszkadza mi w dodawaniu nowych rzeczy. Cieszę się, że ten cykl miał taką popularność i był w sumie symbolem bloga, dlatego nie rezygnuję z niego całkowicie. Jeżeli przedpremiera będzie mnie na tyle interesowała to opiszę ją z przyjemnością, bo będę miała o czym pisać. Czasem mogę zrobić takie ,,na zamówienie", jeżeli ktoś mnie poprosi o opisanie danego odcinka, przed czy po premierze, zrobię to, postaram się :) Jak Wam podoba się nowy układ :)?
Sprawa druga, w zasadzie najważniejsza. Gorąco przepraszam za tak długą nieobecność i szczerze dziękuję za komentarze, które wręcz czekają na nowe posty. :) Moje wytłumaczenie braku czasu... Egzaminy :D Ale to już po, więc teraz szybko zaliczyć oceny, a po wystawieniu, po złożeniu papierów do liceum... JESTEM CAŁA WASZA :D Wakacje to będzie masa tego, przynajmniej raz w tygodniu postaram się dać coś nowego, a jeżeli pogoda nie będzie dopisywać w jakiejś części wolnego to witam częściej :D Teraz pobawię sie wyglądem bloga, a wieczorem przygotuję 524 :)

1 komentarz:

  1. No i jak zwykle wszystko fajnie opisane.
    Zapraszam do mnie. Blog dopiero się rozwija.
    http://wiktoria-consalida-przemek-zapala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń